Als uw laadstation of laadplein eenmaal geïnstalleerd is en klaar voor gebruik, begint het eigenlijk pas. Maar hoe werkt dat eigenlijk met de verrekening van het stroomverbruik en het beheer van de afzonderlijke laadpalen? Wij nemen u graag de complete backoffice uit handen. Met ons eigen platform kunnen we alles voor u regelen: monitoren, beheren en verrekenen. U hoeft hier verder niets aan te doen. Zo ziet u het graag, nietwaar?
Klaar voor de toekomst
Doordat wij werken met een eigen backofficeplatform, is het hele systeem toekomstbestendig. We zijn immers niet afhankelijk van de grillen van andere aanbieders, maar kunnen duidelijke afspraken met u maken over de afhandeling en het beheer. Zodra de laadpas door een gebruiker aangeboden wordt, registreert de backoffice alle transacties en regelt hij vervolgens alles. Onderlinge verrekening vindt automatisch plaats en de juiste factuur wordt aangeboden op het juiste moment aan de juiste partij.
Inclusief beheer op afstand
Wij verzorgen niet alleen de integratie met verrekeningssystemen, maar ook het beheer aan de laadpaal op afstand. Alle software-updates vinden plaats ‘over-the-air’, dus zonder dat wij of u fysiek aanwezig hoeven te zijn bij het laadstation. Verder kunnen we op afstand de status checken van elk afzonderlijk station en een helpende hand bieden bij kleine problemen, zoals stekkers die ontkoppeld moeten worden. Kortom: u hoeft nergens meer achteraan.